A kineziológia célja: Minél többet visszanyerjünk saját tekintélyünkből és annak belső energiájából.
Ennek az egyensúlyi állapot elérésének a legjobb módja az, ha azonosítjuk és félresöpörjük a múlt traumáit, amik korlátozzák a jelenbeli észlelésünket, hogy VÁLASZTÁST adjunk az magunknak olyan területeken, ahol úgy érezzük, NINCS VÁLASZTÁSUNK.
Megtanultuk az életünket olyan szabályok szerint élni, amelyek csak félelmet, bűntudatot, közömbösséget és elkülönülést okoznak. Generációról generációra adva még sosem hoztak ezek a szabályok örömet, boldogságot és önkibontakozást. Elbuktatták dédszüleinket, nagyszüleinket, szüleinket és bennünket is el fognak, ha nem teszünk magunkért valamit.
Mi lett volna, ha valaki megtanított volna bennünket gyerekként arra, hogy minden emberi lénynek van VÁLASZTÁSA, hogy mit tegyen, hogy a hiedelmek változnak a tapasztalattal és tudással? Mi lenne, ha valaki megtanítana bennünket arra, hogy minden emberi lény egyedülálló, olyan genetikai kóddal, amilyennel senki más nem rendelkezik ezen a világon? Mi lenne, ha megtanulnánk, hogy a hibák elismerése erény, és ha megváltoztatjuk a véleményünket, az teljesen normális?
Akár úgynevezett „tanulási nehézség”-ként, akár nem megfelelő vagy egyenesen romboló viselkedésként jelentkeznek ezek az észlelésbeli korlátok, a rendszer, amit használunk, működik.
Ehhez megtanulják a kineziológia alapjait, az izomtesztelést, valamint megismerkednek az érzelmi barométerrel és a stressz oldására szolgáló technikákkal.
Ismersz olyan, gyereket, felnőttet, vagy akár te magad is olyan vagy, aki nem a képességeinek megfelelően tanul? Akinek olvasás közben elkalandozik a figyelme, vagy nem érti amit olvas? Esetleg olyat, akinek a matematika jelenti a problémát, netána nyelvtan? Vagy aki nehezen jön ki másokkal, a tanárokkal, a szüleivel vagy az iskolában a gyerekekkel? Érzékeled, hogy mennyi ellenállás van otthon, ha tanulásra terelődik a szó?
A fegyelmezést erőszakkal kell elérni? A házi feladat utált kötelezettség? A tanulás lassan, nehezen megy? A gyereknek bizonyos területeken „vakfoltja” van? Úgy tűnik, hogy képtelen elsajátítani bizonyos anyagokat, akárhányszor veszed át vele?
Ezeket a helyzeteket nevezzük „tanulási problémának”, melyek szinte mindenkit érintenek. A köztudattal ellentétben, nem korlátozódnak kizárólag a gyerekekre. Ezeken mi felnőttek is keresztülmentünk és egyikünk sem maradt sértetlen. Mindannyiunknak vannak vakfoltjai a tanulás bizonyos területein, melyek miatt ostobának, nem megfelelőnek érezhetjük magunkat, és mindent megteszünk, hogy elrejtsük, elkerüljük őket.
A gyerekeink ugyanebben a cipőben járnak. Ugyanúgy megszenvedik az oktatást, mint közülünk sokan. Nincs rá valami, egyszerű, könnyű mód, aminek a segítségével a tanulás folyamatát hatékonyabbá tehetnénk számukra úgy, hogy ne kelljen azokon a fájdalmakon keresztül menniük, amiken mi mentünk át? A válasz: DE, VAN.
Mi lenne, ha azonnali eredményt tudnánk elérni a gyerek olvasás-értésében? Mi lenne, ha azonnal látnánk a pozitív változást? Mi lenne, ha ez a változás annyira látványos lenne, hogy a gyerek maga is észrevenné és felbátorodna?
Az önmagunkról alkotott kép szintjén kezdjük a változást. A negatív ön-kép megváltoztatásával dolgozunk. Segítünk meghatározni a negatív ön-képért felelős személyt vagy tapasztalatot, és megszüntetjük az adott helyzethez kötődő negatív érzelmeket.
Itt a hangsúly a tanulási nehézségeken van, azok korrigálására, valamint továbbfejleszti az izomtesztelés és stresszoldás technikáját, és segít a két agyfélteke összehangolásában.
A szerkezet/ funkció viselkedési genetika, amely azt jelenti, hogy velünk született genetikai szerkezetünk DNS-állományunk határozza meg alapvető viselkedési mintáinkat ebben az életben.
Ez egy nagyon jó segítség arra, hogy jobban felismerhetnénk saját magunk és mások egyéniségét.
Fogantatásunk pillanatától kezdve DNS-állományunk meghatározza ösztönös egyéniségünket.
A DNS Genetikai szerkezete határozza meg az élet-reakcióink túlnyomó részét, míg a többit hitrendszerünk befolyásolja, módosítja, vagy éppen gátolja.
A VÁLASZTÁS mindig felülbírálhatja a szerkezet/ funkciót és az élettapasztalatot.
Ezután a tanfolyam után mindenki másként tekint magára és másokra egyaránt Fókuszban a testi jellegzetességeink által okozott kommunikációs, viselkedési problémák, gátak és azok megoldásai kerülnek.
A tanfolyam középpontjában a dyslexiát kiváltó érzelmi okok állnak. Itt rengeteg technikát tanulunk, melyeknek segítségével a fizikai, érzelmi blokkokat felismerhetjük és oldhatjuk.
Árak:
A modulok egymásra épülnek, tehát a 2-es tanfolyam előfeltétele az 1-es és így tovább.
A teljes tanfolyami lista:
1. A kineziológia eszközei
2. Alap „Egy Agy”
3. Testkód
4. Haladó „Egy Agy”
5. Szavaknál is hangosabban
6. Szerkezeti idegtan
7. Viszonyok veszélyben
8. Testáramkörök, fájdalom és „megértés”
9. Gyermekkor, szexualítás, örgedés
10. Serdülőkor, érettség, szeretet
11. Haladó Szerkezet / Funkció- felismerések
12. Konzultáns Praktikum Tréning
13. Konzultáns Facilitátor Tréning
14. Instructor Tréning
Én az 1-4-es tanfolyamig tanítok jelenleg.